Zmień się w wilka i dołącz do nas!
Administrator/Alfa Nocy
RANGI
Przywódca - Wilk, który jest "alfą" całego stada. Inni muszą się go słuchać. Kieruje stadem, decyduje o wszystkim, jest za wszystko odpowiedzialny.
Zastępca- Beta. Gdy Przywódca jest nieobecny, bądź ciężko ranny zastępuje go. Robi to samo co Przywódca.
Medyk - Uzdrowiciel, lekarz. Odpowiada za zdrowie wilków w stadzie. Leczy je, opatruje rany, opiekuje się. Może mieć ucznia, który zwany jest Klerykiem.
(Wymagania: umiejętności fizyczne i magiczne przynajmniej na poziomie 1, Leczenie i Wiedza przynajmniej na poziomie 3)
Uwaga! Zanim Kleryk będzie mógł chodzić samodzielnie na wyprawy, musi mieć Wiedzę na poziomie 3!
Łowca - Wilk, specjalizujący się w polowaniach. Jest mistrzem w zakradaniu się do ofiary i natychmiastowym ja zabijaniu. Poluje dla tych, którzy są zbyt zajęci bądź zbyt chorzy, aby samodzielnie zdobyć jedzenie.
(Wymagania: umiejętności fizyczne przynajmniej na poziomie 1, umiejętności magiczne przynajmniej na poziomie 1, Skradanie i Kamuflaż przynajmniej na poziomie 2)
Czarodziej - Wilki te są spokojniejsze, rozważniejsze. Posiadają specjalne umiejętności i rozległą wiedzę magiczną.
(Wymagania: umiejętności fizyczne przynajmniej na poziomie 1, umiejętności magiczne przynajmniej na poziomie 2)
Wojownik - Wilk szkolony w kierunku walki i obrony stada. W chwilach niebezpieczeństwa ma za zadanie chronić słabszych członków Stada choćby miał stracić życie.
(Wymagania: umiejętności fizyczne przynajmniej na poziomie 1, w tym Atak i Obrona przynajmniej na poziomie 2)
Adept - Młody wilk, który dopiero kształci się w kierunku, który go interesuje.
Charakteryzuje go imię dwuczłonowe, gdzie drugi człon to zawsze Łapa [dla samic] lub Kieł [dla samców].
Wilczątko - Najmniejsi i najbardziej bezbronni członkowie stada. Uczą sie dopiero podstaw tego świata pod czujnym okiem matki bądź ojca.
Charakteryzuje go imię jednoczłonowe.
Offline